انواع برنامه بازاريابي /طرح بازاريابي Marketing Plan


در مقاله از (Ansoff (1957 در مجله کسب و کار دانشگاه هاروارد به بررسي 4 نوع از برنامه بازاريابي و استراتژيهاي بازاريابي پرداخته شده است.


اين چهار برنامه بازاريابي به عنوان پايه برنامه بازاريابي و اساس ساير انواع برنامه بازاريابي هستند که بيانگر شيوه سرمايه گذاريها و فعاليتهاي شرکت است.


اين برنامه هاي بازاريابي در خود به معرفي استراتژيهاي کسب و کاري ميپردازد که تمرکز بر “محصولات جديد يا محصولات موجود “دارد و يا “بازار جديد يا بازار کنوني” شرکت دارد.


Market Penetration Diversification Market Development Marketing Strategy Ansoff Matrix برنامه بازاريابي استراتژي ماتريس آنسوف


برنامه بازاريابي بر اساس استراتژي نفوذ در بازار


زمانيکه شرکت بر فروش در بازار کنوني به مشتري موجود تمرکز داشته باشند، اين شرکت در برنامه بازاريابي خود به دنبال استراتژي نفوذ در بازار است.


برنامه بازاريابي در اين حالت به دنبال افزايش وفاداري مشترياني است به راحتي ممکن است توسط رقبا جذب شوند، همچنين براي جذب مشتريان رقبا تلاش مينمايد ، افزايش تعداد دفعات مصرف يک محصول و تبديل غيرمصرف کنندگان به مصرف کنندگان .


افزايش آگاهي از طريق ارتباطات بازاريابي و افزايش دسترسي از طريق توزيع گسترده از فعاليتهاي متداول بازاريابي در اين نوع برنامه است.


شناسايي موارد استفاده جديد و کاربردهاي جديد براي يک محصول ممکن است تعداد دفعات استفاده را افزايش داده يا غير مصرف 


4 نوع برنامه بازاريابي و استراتژي بازاريابي Ansoff Matrix





 


4 نوع برنامه بازاريابي و استراتژي بازاريابي Ansoff Matrix

برنامه مهاجرت به کانادا از طريق ويزاي استارت آپ start up کانادا

بيزينس پلن استارت آپ فنلاند نرم افزار تعيين عيار طلا و جواهر

طرح توجيهي شرکت تست نرم افزار – ويزاي استارتاپ انگليس

بازاريابي ,برنامه ,استراتژي ,اساس ,افزايش ,نوع ,برنامه بازاريابي ,بر اساس ,بازاريابي و ,بازاريابي بر ,اساس استراتژي ,استراتژي بازاريابي ansoff ,اساس استراتژي توسعه ,انواع برنامه بازاريابي

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


بارش فکری علامه دانلودستان بدن لاغر خدمات انفورماتيک نيافام minoorayanehqc بیخودکی آژانس مسافرتی و خدمات گردشگری توریستی CRM Wordpress خرید اینترنتی تست میلون + پرسشنامه کلید و تفسیر آزمون میلون