در
اين چهار برنامه بازاريابي به عنوان پايه برنامه بازاريابي و اساس ساير انواع برنامه بازاريابي هستند که بيانگر شيوه سرمايه گذاريها و فعاليتهاي شرکت است.
اين برنامه هاي بازاريابي در خود به معرفي استراتژيهاي کسب و کاري ميپردازد که تمرکز بر “محصولات جديد يا محصولات موجود “دارد و يا “بازار جديد يا بازار کنوني” شرکت دارد.
زمانيکه شرکت بر فروش در بازار کنوني به مشتري موجود تمرکز داشته باشند، اين شرکت در برنامه بازاريابي خود به دنبال استراتژي نفوذ در بازار است.
برنامه بازاريابي در اين حالت به دنبال افزايش وفاداري مشترياني است به راحتي ممکن است توسط رقبا جذب شوند، همچنين براي جذب مشتريان رقبا تلاش مينمايد ، افزايش تعداد دفعات مصرف يک محصول و تبديل غيرمصرف کنندگان به مصرف کنندگان .
افزايش آگاهي از طريق ارتباطات بازاريابي و افزايش دسترسي از طريق توزيع گسترده از فعاليتهاي متداول
شناسايي موارد استفاده جديد و کاربردهاي جديد براي يک محصول ممکن است تعداد دفعات استفاده را افزايش داده يا غير مصرف
4 نوع برنامه بازاريابي و استراتژي بازاريابي Ansoff Matrix
برنامه مهاجرت به کانادا از طريق ويزاي استارت آپ start up کانادا
بيزينس پلن استارت آپ فنلاند نرم افزار تعيين عيار طلا و جواهر
بازاريابي ,برنامه ,استراتژي ,اساس ,افزايش ,نوع ,برنامه بازاريابي ,بر اساس ,بازاريابي و ,بازاريابي بر ,اساس استراتژي ,استراتژي بازاريابي ansoff ,اساس استراتژي توسعه ,انواع برنامه بازاريابي
درباره این سایت